Bilder!

Idag var jag ute med katten och kaninen. Katten gillade inte snö men kaninen gjorde det :p hon grävde i snön och typ all snö kom på mig haha xD men de va roligt de va såå söta i snön. Men men ska inte hålla på och prata som de sägs än bild säger mer än tusen ord så här kommer lite bilder :D


 
Där är mina två katter Sickan (den bruna katten) och blixten den svartvita.
Egentligen är inte Sickan min katt men den är mest hos oss de är vår grannes katt fast den sover hos oss och äter hos oss så säger att den är min :D Men blixten är min fick han när jag var 6 år :) han blir 8 iår :D


Söta lilla Blixten vill gå in. haha han gillade inte snö :(


Lilla söta cassie gillar snö <333

 
Är hon inte bara så söt? :D

Aja de va allt <3 vi ses




Kommentarer
Postat av: Lina K

Söta katter och kanin!! =) Jättefina! =)

2010-02-19 @ 10:08:38
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0