J*vla nycklar...

Hittar inte mina nycklar! De är hem nycklar och skåp nycklar.. Nu måste jag typ väcka pappa varje gång jag ska hem när jag slutar klockan 2 eller 1... För han sover då eftersom han jobbat natt... Har letat överallt, i lådor jag inte öppnat på skit länge, bakom elementet, i sofforna, i väskor, i kläder,i tvätt maskinen,tvätt korgen, data rummet, vardagsrummet ÖVERALLT! De kan ju inte bara försvinn så där eller? Hade de sist i falun och då la jag ner dom i väskan men där är de inte! allt bara försvinner! säkert spöket laban som tar alla mina saker...

Ska fortsätta rensa mina lådor och leta efter mina nycklar men skriver sen ikväll igen hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0