SKOOLAAN!

HAAAR SKIIT TRÅÅKIGGT!!! SITTERI SKOLAN OCH DÖÖR.... SÅÅ TRÅKIGT... PLUS ÄR SKIIT HEES OCH ALLT. Men idaaag skaa jag till centrum och Menna måste komma me D: annars blir hon mosad... som en pankaka D: och de blir inte kul va? va? va? nej.... Men ska fan äta i mc donalds är skiit hungrig.. Och Menna ska komme med mig :D ska bjuda henne på Mc donalds för jag är såå snäll :D haha (A) Sen ska vii hem till mig kanske. Typ alltid när vi är hemma hos mig blir de lite flummigt och vi hittar alltid på olika saker. Senast dansade jag magdans :D haha och den häär gången ska jag sminka henne som Fjortis och Emo HAHAH de ska bli roligt som fan. Menna sitter här brevid mig och babblar på om massa skit D:.... aja..... men..... Ska snart ha PH samtal. PH samtal= Personlig något.... Men vi har det en gång i veckan och då stannar vi en timme längre, så pratar vi i en kvart med lärarna om hur det går i skolan. Men för mig går de nog inte sååååå bra :D (A) heheheh  Men ska draa nuu och kolla om någon är inne på facebook eller EC :D

Men hejdååå Baii <3 // Fanny&Menna min lilla bääbiis :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0